Back to Top

FJOERGYN Ernte Im Herbste

Hot
A Updated
 
4.0
1645 0 1
FJOERGYN Ernte Im Herbste
Score
4/10 Mediocre
Artist
Release

Her har vi gutta som blander klassisk musikk med gotisk ekstrem metal. Den tyske duoen; Andreas og Stephan har blitt inspirert av norsk historie og tar i bruk navnet Fjoergyn som sitt bandnavn som er kona til Odin. Dette er bandets første skive og de har fått det sånn passe bra til med sinn blanding her. Trommene er fra en trommemaskin, og det kan høres veldig godt av og til. Det er Stephen som står for det meste her, vokal, gitar, trommemaskinen og synthen. Andreas tar seg av bassen. Stephen har jobbet virkelig hardt med dette og han har en veldig tøff vokal, både clean, brøle og skrike partiene. Dette er vel ikke noe jeg har hørt så mye lignende før av så det er liksom ikke så mye man kan sammenligne det med så her har Fjoergyn laget sin egen liten stil kan man si. Men må si at det blir litt for kjedelig og tamt utover plata. Litt for mye av alt sammen her. Dette er en plata jeg godt kunne tenkt meg bare var en 4-5 sanger og ikke en 10-spors plate. Skiva klarer liksom ikke å hente meg gjennom hele plata og jeg faller ut sånn halveis. Hvis de får et par flere medlemmer og våger å satse litt mer på neste plate kan det bli bedre.

 


Diskografi:
'Ernte Im Herbste' 2005

 

Anmeldt av: Erik

 



Editor review

1 reviews

(Updated: May 27, 2026)
Score
 
4.0
A
Comments (0) | Was this review helpful? 0 0
Share this article/review:
0
Shares