THE NEW BLACK The New Black
HotThe New Black består av medlemmer som tidligere har spillt i Abandoned, Sinner, Runamok og MCF. Må nok innrømmme at alle disse er rimelig ukjente for meg, men det trenger jo ikke bety så mye. Musikken kan vel kalles melodiøs Heavy Metal/Rock, en slags pen og pyntelig utgave av snill Metallica. Vokalisten minner til tider om Zakk Wylde, og har en stemme som enkelt og greit er ok. Problemet er at alt egentlig minner om noe annet, det svinger bra til tider, men jeg tar meg i å tenke på andre band som gjør samme greia, bare mye bedre. Det er aldeles ikke dårlig i det hele tatt, vil faktisk anbefale at du sjekker dem ut selv, personlig er jeg mer spent på hva de kan få til neste gang.
Diskografi:
'The New Black'
